Natural Disasters

       logo etwinning

Natural Disasters              

       (природни катастрофи)   

Ljpco 2

 

Одговорен наставник:                                      Ученици:

(Teacher in charge):                                            Students:

Љупчо Балески                                                           Филип Балески          Лука Доленц     Ррон Туда     Митко Илијовски

 

Земји учеснички (Countries):

Makedonija   Македонија   Turcija   Турција   Polska   Полска   Gruzija   Грузија    Romanija   Романија

Цел на проектот (Goals of the project):

Во овој проект ќе научиме за природните катастрофи. Ќе научиме што да правиме пред, за време и по катастрофата. Нашите ученици ќе ги објаснат начини како да се намалат ризиците од катастрофи за нашата околина со користење на Web 2.0 алатки Ова е меѓународен проект и ќе бидат примени само ученици на возраст од 12-18 години. Како резултат на проектот, на учесници ќе им бидат доделени сертификати за e-twinnig, кои ќе бидат изработени во соработка со нашите институции. Резултатите од нашиот проект ќе и бидат презентирани на  публиката со користење  на каналите на социјалните медиуми како што се twinspace, facebook, instagram, YouTube, училишни веб-страници и со брошура со резултати од проектот.

Овој проект се реализира во периодот од јануари до мај 2023 година преку изведување на различни активности.

Катастрофите од поплави, урагани и лавини беа утврдени како природни катастрофи за кои ќе се разговара со наставниците и учениците учесници во март. Во овој контекст, нашата прва активност беше да подготвиме е-дневник за поплавите со придонесите на сите тимови. Во ова е-дневник, целта е да се подигне свеста за мерките на претпазливост што треба да се преземат пред и да се знае за поплавата. Потоа, нашите ученици подготвија дијаграм со сите информации за ураганот. Информациите од овој дијаграм се планирани да се поддржуваат едни со други. Конечно, беше изведена вежба со постер/банери со информации за лавина. Покрај овие активности за природни катастрофи, од нашите студенти беше побарано да дизајнираат обележувачи во рамките на активностите на Светскиот ден на цивилната одбрана (1-ви март). Дополнително, направивме календар за природни катастрофи за 2023 година со обработка на природните катастрофи со кои се справивме во проектот според годишните времиња со кои се поврзани.

Video  Poster  E journal

Recnik Kahoot    Calendar

„Суша, свлечишта и шумски пожари“ беа одредени како природни катастрофи што треба да се решат во април во согласност со преференциите на учениците и наставниците. Брошурите се дизајнирани за да се подигне свеста и на учесниците во проектот и на другите ученици и наставници во нашите училишта за сушата. Дополнително, беше подготвен и натпревар за загатки за сушата и зачувувањето на водата на нашите ученици на месечниот онлајн состанок на студентите/наставниците. На овој месечен состанок подготвивме и реализиравме кахут квиз за свлечишта за нашите ученици. Конечно е подготвена е-книга која содржи информации за шумски пожари кои ги просветлуваат и нашите студенти и општеството.

E book  Diagram Brosura

Покрај завршните работи во мај, создадовме Виртуелна изложба на која ги претставивме сите производи направени за време на нашиот проект. Дополнително, со придонесот на сите наши ученици и наставници, создадовме Аудио речник на природни катастрофи како финален производ на нашиот проект. Сертификатите за учество во проектот беа креирани и презентирани на нашите ученици и наставници. Дополнително, учениците и наставниците го пополнија прашалникот за евалуација на крајот на проектот, а сите активности беа евалуирани во делот на форумот и беа анализирани овие коментари.

Bookmark  Oglasna tabla

In this project we will learn about natural disasters. We will learn what to do before, during and after a disaster. Our students will explain ways to reduce disaster risks for our environment using Web 2.0 tools This is an international project and only students aged 12-18 will be accepted. As a result of the project, participants will be awarded e-twinnig certificates, which will be produced in cooperation with our institutions. The results of our project will be presented to the audience using social media channels such as twinspace, facebook, instagram, YouTube, school websites and with a brochure with the results of the project.

This project was implemented in the period from January to May 2023 through the performance of various activities.

Flood, hurricane and avalanche disasters were determined as natural disasters to be discussed with the participating teachers and students in March. In this context, our first activity was to prepare an e-journal about flood with the contributions of all teams. In this e-journal, it is aimed to raise awareness about the precautions to be taken before and to know about the flood. Then, our students prepared a diagram with all the information about the hurricane. The information in this diagram is planned to support each other. Finally, a poster/banner exercise was carried out with information about avalanche. In addition to these natural disaster activities, our students were asked to design bookmarks within the scope of the World Civil Defense Day (March 1st) activities. In addition, we have created a natural disasters calendar of 2023 by processing the natural disasters we have dealt with in the project according to the seasons they are related to.

Drought, landslide and forest fires” were determined as the natural disasters to be addressed in April in line with student and teacher preferences. Brochures have been designed to raise awareness of both project participants and other students and teachers in our schools about drought. In addition, a riddle contest about drought and water conservation was prepared and played to our students at the monthly student/teacher online meeting. At this monthly meeting, we prepared and implemented a kahoot quiz about landslides for our students. Finally, an e-book has been prepared that contains information about forest fires that enlightens both our students and the society.

In addition to the concluding works in May, we created a Virtual Exhibition where we featured all the products made during our project. In addition, with the contributions of all our students and teachers, we created an Audio Dictionary of Natural Disasters as the final product of our project. Project Participation Certificates were created and presented to our students and teachers. In addition, the end-of-project evaluation questionnaire was filled out by the students and teachers, and all the activities were evaluated in the forum section and these comments were also analyzed.

Ljupco 1

Линкови до креираните заеднички продукти

Links to the created joint products

https://online.fliphtml5.com/gvwng/grvz/#p=1

https://youtu.be/sOBm9P6tTbc

https://online.fliphtml5.com/gvwng/wmte/#p=1

https://youtu.be/VNnjcjYoz_k

https://youtu.be/0U9rhHI_kaM

https://online.fliphtml5.com/gvwng/joph/

https://www.storyjumper.com/book/read/151912891/6411e8deb3b01

https://read.bookcreator.com/rwcIfCeBvoVM7EfGyHm7FoDxrDn2/7isS1y5fRMuxoXgjx3z1hQ

https://www.emaze.com/@ALOCFTZFW/virtual-exhibition